Misterele dragostei

“Unele dintre cele mai mari crime împotriva umanităţii au fost comise în numele iubirii. Un sociopat este o persoană care te distruge fără să clipească, fiindcă nu are nici inimă, nici conştiinţă. La început sunt perfecţi, şi totul e prea bun ca să fie adevărat. Apoi îţi smulg inima şi orice altceva vor ei cu un bisturiu. Operaţia aceasta este adesea genială, deşi nu întotdeauna fără greşeală. Şi, după ce obţin ceea ce au urmărit de la bun început, te lasă traumatizat, împietrit şi sângerând pe marginea drumului, îndreptându-se fără zgomot spre următoarea victimă”.

“Misterele dragostei”, scrisă de Danielle Steel, este o carte care de la prima pagină mi s-a părut că mi se adresează. Subiectul, o femeie ce ajunge să fie victima unui sociopat, îmi era excesiv de familiar. De ce? Pentru că am trecut prin asta, pentru că ştiu cum e cu “bărbatul perfect”, care te distruge mai apoi fără să clipească şi ajungi de, aflată în pragul sinuciderii, să fii convinsă că tot vina ta este. Important este că, la fel ca în cazul meu, sfârşitul e unul fericit.:)

Apoi te aduni incet incet, incepi cu pasi mici sa ai o noua viata, o viata care e plina de frici, dar de care cu mult ajutor din partea oamenilor din jurul tau, oameni cu suflet mare, te debarasezi intr-o buna zi si poti sa stai drept cu privirea spre viitor. In spate nu ramane decat o arhiva, ca o arhiva curs euro, pe care din cand in cand o mai accesezi ca sa vezi cat de mult ai progresat.


No comments:

Post a Comment