PETALA USCATA…

…am ajuns de cateva minute bune acasa.. am sesizat trecerea “sfanta” a mamei care a facut curatenie si mi-a schimbat perdeaua.. :) am indesat tot ce cumparasem in frigider, baie, bucatarie etc. mi-am scos ca de obicei laptopul si m-am conectat. Mare e dependenta asta de calculator si internet. Venind spre casa… in lift si pe palier ma tot gandeam despre ce sa scriu in seara asta. A mai trecut o zi cu bune si rele .. o zi in care mi-am pus multe multe intrebari la care nu pot gasi raspunsuri. A trecut o zi in care am realizat ca unele lucruri nu le poti schimba.. altele da. Mi-am turnat suc in pahar.. mi-am aprins o tigara in liniste si studiam bulele din paharul de suc.. in linistea asta imensa am auzit un zgomot in fata mea pe vitrina.. m-am uitat era trandafirul uscat pe care il daruisem la inceputul lunii Dianei.. ii cazuse o petala.. o petala uscata de timp si de ultimele evenimente petrecute dintre noi ! Aveam impresia ca s-a uscat datorita ultimelor 15 minute petrecute impreuna.. acea cearta imbecila care a pus punct unei situatii care mie mi se parea din ce in ce mai sumbra. Mi-am adus aminte de ea.. de perioada in care am cunoscut-o .. de cum era .. de cum eram de cum am devenit ! am realizat ca oamenii se schimba dar isi pastreaza nucleul… Mi s-a facut pielea de gaina .. si m-am scuturat ! trebuia sa-mi treaca ! m-am uitat mai atent prin camera asta mica in care gasesc mereu inspiratie .. Cei care citesc blogul stiu o mare parte din obiectele descrise. Statuia de pe vitrina, Clepsidrele de pe masa, m-am uitat peste icoanele de langa usa si la candela agatata acolo ! era coltul sfant din casa .. mai jos teancurile de carti in care gasesc de fiecare data copilaria, prezentul si viitorul meu ca om. Pe frigider inca in acelasi pahar statea trandafirul alb primit de Diana de la acel necunoscut .. se uscase si el. Mi-a venit o idee : Am luat amandoi trandafirii .. asa uscati cum erau si am desprins fiecare petala cu grija. Am un vas Albastru in forma de frunza in care deseori imi arunc imaginatia.. iar produsul finit este in general cate o chestie decorativa. Mai aveam in alte vasuletze diferite chestii uscate. Am aranjat frumos petalele alaturi de conuri mici de brad sau porumb mic si diferite petale de la alti trandafiri … apoi am zambit ! …ma gandeam … uite cat de frumos este ce a iesit .. si e creat din “amintiri” pacat ca asa se intampla cu ce e frumos.. si trece ! nu e decat ornament in viata asta care devine periodic cenusie. Apoi am scos o coala alba de hartie… erau cateva luni bune daca nu chiar un an de cand nu a mai desenat ceva … desenul ma linistea inainte ! acum nu mai am rabdare .. Am gasit in sertarashele cu lucrurile mele personale creioane pline ! am schitat doua linii si m-am gandit ca nu stiu ce vreau sa desenez ! strange ! mi-am scos coala si creioanele dar habar nu am ce vreau sa exprim .. Intr-o fractiune de secunda am explodat ! am inceput sa schitez la repezeala ce imi venise in minte ! hasura .. si stradanie cateva minute bune ! Apoi am ridicat coala si am privit : Desenasem Trandafirul si Petala Uscata…

No comments:

Post a Comment